E-book zdarma
Jak získat
klienty networkingem
(nikdy si nenechávej trápení pro sebe)
Tuhle větu mi nedávno řekla moje kolegyně Mel Fisher z BforB networking United Kingdom. A já si uvědomila, že ji vůči svým obchodním partnerům také často používám. Ale teprve až v okamžiku, kdy ji někdo přede mnou vyslovil nahlas, mi došlo, jak velkou sílu má.
Všichni víme, že networking je skvělá pomůcka při budování firem i obchodních strategií. V podstatě jde o vytváření vztahů mezi lidmi, vzájemnou výměnu informací a udržování osobních kontaktů vedoucích k vytvoření sítě konexí, která je pro podnikatele zásadní. Jsou ale dny, kdy jednoduše nemáte na networking ani pomyšlení a při představě večera stráveného v sále plném lidí, byste se nejraději hodili marod. Protože ani nám není tento pocit neznámý, připravili jsme pro vás pár rad, jak jednoduše pojmout networking tak, aby vám jen s trochou osobního nasazení přinesl maximální účinek.
Do podnikatelského klubu Business for Breakfast přivedla Petra Tumu před třemi lety kamarádka. Díky setkáním, která dnes moderuje, získal nejen nové zakázky a přátelství, ale také možnost vyčistit si hlavu u jiné činnosti, než je jeho oblíbené rybaření.
Nedávno jsme vám představili první tři zásadní chyby v networkingu, které by mohly mít za následek váš neúspěch v získávání důležitých obchodních kontaktů a následném budování vztahů. Nyní je tedy na čase odhalit i zbývající tři.
O tom, že networking přináší podnikatelům všech velikostí mnohá pozitiva, jsme už psali několikrát. Je však třeba upozornit na chyby, kterých byste se měli vyvarovat, abyste mohli díky networkingu dosáhnout svých cílů a získat tak nové obchodní příležitosti nebo obchodní partnery.
Staré české přísloví říká – „Bez práce nejsou koláče“. A přesně to stejné platí i o networkingu. Bez aktivního zapojení se úspěchu nedočkáte.
Jak získat
klienty networkingem