Business for Breakfast

Měníme atmosféru podnikání v České republice k lepšímu

Přijít nezávazně jako host

Reference našich členů

Videa

Karel Drašnar
BrandCloud

Pro mě největší přínosem byla možnost získat kontakt tam, kde jsme neměli žádné předchozí vazby. Získáváme doporučení na lidi ze státní správy, které s námi uzavřeli obchod. Naopak já jsem mohl začít využívat zdroje, jako například programátorskou firmu, která je zde členem , aby nám pomohli s vývojem části naší aplikace. Takže vlastně zde řeším konkrétní potřeby, jejichž řešení by člověk jinak složitě hledal.

Vyjádření členů

Václav Navrátil
Václav Navrátil
SMERO

Jako obchodní zástupce se snažím profesně růst a dosahovat tak lepších výsledků. Neustále hledám možnosti, jak posunout svoje limity. V této souvislosti jsem objevil Business for Breakfast, nebo spíš BforB objevilo mě, když jsem při jednom obchodním jednání dostal nabídku, zda bych se jako host nechtěl podívat na setkání klubu Křišťál.....

Přečíst celou referenci

Nyní se zhruba půlročním odstupem mohu konstatovat, že jsem hrdý na to, že jsem členem. Líbí se mi atmosféra v klubu. Všichni se k sobě hezky chovají, pomáhají si získávat obchodní příležitosti, vzájemně se podporují. V dnešní uspěchané a složité době plné stresu je to obdivuhodný přístup. Kdybych popsal svoje pocity, tak každá účast v klubu mě dobíjí pozitivní energií a vždy se těším na další setkání.

Ujišťuji Vás, že i já se usilovně snažím o to, abych kolegům v klubu co nejvíce pomohl. Jsem zaměstnancem firmy SMERO, která prodává kancelářský nábytek a židle, občerstvení, kancelářské potřeby, drogerii, hygienu, obalové materiály, ochranné pracovní pomůcky, kalendáře, diáře, reklamní předměty, dárkové předměty, vína, případně se zabýváme zakázkovou výrobou, a na vše můžeme poskytnout náhradní plnění. A toto vše je plně k dispozici všem kolegům, včetně našeho bohatého know-how. Mě osobně ale nesmírně naplňuje také to, že zaměstnáváme osoby se zdravotním znevýhodněním. Nyní hodláme vybudovat samostatnou chráněnou dílnu.

Naším cílem je spokojený zákazník, kterému šetříme čas, peníze a on se může naplno věnovat své činnosti, případně odpočívat nebo si užívat volného času. Jde nám o to poskytovat zákazníkovi dobrou službu.

Pokud jde o mě, tak práci obchodníka vykonávám pátým rokem. Velice mě baví naplňovat potřeby a očekávání zákazníka. Je pro mě vždy na prvním místě a jde mi o porozumění a vztah. A přesně tohle jsem našel v klubu Křišťál a v celém BforB.

Skrýt referenci
Jiří Novosad
Jiří Novosad
Loreta Golf Club Pyšely

„Moc se mi nechtělo ráno vsávat a vyrážet z Prahy v 6:30 abych stihnul snídani s neznámými lidmi v Týnci nad Sázavou. Cesta byla hrozná. Lilo, všude zácpy, objížďky a věděl jsem už v autě, že se zúčastním a už tam nikdy nepojedu.

Přečíst celou referenci

Ke svému překvapení jsem již po pár minutách změnil názor. Na snídani bylo asi 8 místních podnikatelů z různých oborů a díky systému B4B, jsem zjistil, že si téměř s každým máme navzájem co nabídnout. Navíc lidi, které jsem na snídani poznal spojoval jakýsi společný charakterový rys. Všichni chtěli v místní komunitě fungovat aktivně, transparentně a podnikat férově. Díky tomu se nebojí sdílet navzájem kontakty, zkušenosti a pomáhat si navzájem. S řadou z účastníků první snídaně jsem se následně setkal na Loretě a vymýšlíme, jak si navzájem pomoci. Překvapivě, téměř všichni hrají více, nebo méně golf.“

Skrýt referenci

E-book zdarma

Jak získat
klienty networkingem

Získejte zdarma