Business for Breakfast

Měníme atmosféru podnikání v České republice k lepšímu

Snídaně dělají byznys

Čas je komodita, jejíž nedostatek řeší asi většina podnikatelů. Současná situace je taková, že kolem sebe máme množství informací, výzev, problémů a příležitostí, kterými se musíme zabývat. Stejně tak kolem sebe najdeme řadu lidí, se kterými se chceme nebo musíme setkat. Jsme nuceni se rozhodovat, co je pro nás prioritou, a to může být pro spoustu z nás nekomfortní.

Podnikatelské kluby Business for Breakfast ale poskytují řešení. Je jím pravidelné setkávání se se stejnými lidmi a budování dlouhodobých vztahů. To možná nekoresponduje s naším nastavením řešit vše „teď a tady“ a je tedy možné, že to na začátku může působit neefektivně. Opak je však pravdou. Za každým z nás je totiž obrovský přesah v podobě kontaktů, zajímavých propojení, zkušeností či informací. A ty se nerozdávají na potkání. 

„Důvody jsou různé. Buď proto, že se lidé dobře neznají, nebo proto, že když se setkáte 2x do roka, na všechna témata se nedostane. Většinou se věnujeme aktuálnímu tématu, které řešíme.  Pokud se ale pravidelně setkáváme, můžeme své kolegy požádat v podstatě o cokoliv. A oni vám rádi pomůžou, protože ví, že se příště mohou na oplátku obrátit na vás,“ vysvětluje Kamila Zárychtová.

Celý článek si můžete přečíst ZDE. 

 

Zdroj: článek vyšel jako součást kampaně, která byla přílohou Hospodářských novin

E-book zdarma

Jak získat
klienty networkingem

Získejte zdarma