E-book zdarma
Jak získat
klienty networkingem
S firmou Bis Bis spolupracuji já i moji kolegové z Nakopni svůj marketing již několik let. Klient se zabývá prodejem kosmetiky určené pro profesionální pedikérky, má i několik produktů pro domácí použití. Jedná se o „zdravou“ firmu v černých číslech s kvalitními produkty. V roce 2024 firma Bis Bis oslavila 6 let od založení. V porovnání s rokem 2022 a 2023 byl nárůst obratu o 60 %. S klientkou jsme analyzovaly, jak se nám tento úspěch povedl. Přečtěte si níže více informací…
Lenka Jeřábková
Na začátku roku 2023 jsme si stanovily hlavní strategii. Pro každý měsíc jsme si určily jeden produkt, či téma, které budeme propagovat. Chápu, že slovo STRATEGIE většinu klientů děsí, ale roční akční plán může vypadat i takto jednoduše:
Na roční plánování jsme se sešly osobně a zabralo nám tak 3-4 hodiny. V rámci této velké porady vyhodnocujeme i rok předcházející. Následně jsme si stanovily, že každý měsíc budou probíhat strategické online cally, kde si nejužší tým řekne detaily k jednotlivým úkolům & dílčím měsíčním propagacím. Online meetingy nám zaberou odhadem jednu hodinu.
Zároveň existuje tzv. „check list“, který využíváme k propagaci akčních balíčků. K propagaci předně využíváme naše vlastní kanály – tzn. zdroje, která máme zdarma. Jedná se o:
- webové stránky: www.bisbis.cz
- FB stránku: @bisbiscare
- FB skupinu pouze pro pedikérky: Bis Bis pedikérky
- Instagram (od roku 2024): @bisbiscare
- e-mailing: cca 4 000 kontaktů
- navolávání kontaktů – vlastní databáze
- networking (veletrhy, setkání podiatrů atd.)
- ambasadoři, kolegyně pedikérky, které přípravky Bis Bis používají a rády se o nich zmíní dalším.
V propagaci různých akčních balíčků a slev jsme v roce 2023 využili svoje vlastní kanály na maximum. Konkrétně jsme pobídky převážně komunikovaly:
Reálné ukázky vidíte níže:
Pokud se vrhnete do propagaci jednotlivé akce, prosím, držte se zásady ze stavebnictví. Nejprve postavte základy, až posléze pokračujte k horním patrům.
Nejprve si ujasněte jednotnou grafiku (například jednu a tu samou STEJNOU FOTKU daného produktu) a jedno STEJNÉ motto, které se bude neustále všude opakovat. Klientovi se daná informace musí propojit. Když vidí reklamu, musí stejnou grafiku a úvodní informaci najít i na webu. Nedějte to klientům příliš složité a nebuďte v tomto případě moc kreativní. V jednoduchosti je síla.
Při analýze roku 2023 jsme zjistily, že těchto pár jednoduchých rad firmu Bis Bis dovedly k vyššímu obratu. Pokud vás tato případová studie zaujala, prosím stáhněte si naše PDF na konci tohoto článku, kde najdete vlastní check list, který vás dovede k vyšším obratům.
Pro další tipy a triky prosím sledujte naší Facebookovou či LinkedIn stránku Nakopni svůj marketing. V případě zájmu se můžete obrátit rovnou na zakladatelku Lenku Jeřábkovou, jejíž kontakt najdete zde pod sekcí Hlavní město Praha nebo kliknutím na ikonu jména autora článku pod obrázkem.
Líbí se vám článek? Reagujte komentářem nebo nám dejte laik, abychom věděli, co vás zajímá! :)
A NAVÍC BONUS PRO ČLENY BFORB: 20% sleva na přednášku „Jak na propagaci, když nemám milióny aneb udělej si sám“ od naší členky Mgr. Lenky Jeřábková.
Přednáška je pro podnikatelé a živnostníky, kteří si reklamu a marketing zpravidla spravují sami a potřebují: získat kontrolu či chtějí svůj marketing znovu nakopnout. Lenka se specializuje na menší klienty, umí využít ty nejlevnější kanály propagace co nejefektivněji. 3hodinová přednáška se zabývá trochou teorií (cílová skupina, definice konkurenčních výhod atd.), následuje bohatá praxe – webové stránky, sociální sítě, zda má cenu v dnešní době psát blog, newslettery, využívat online či offline reklamu. Využijte slevový kód „bforb“ pro 20% slevu jak offline tak online školení.
Více informací najdete: https://www.nakopnisvujmarketing.cz/skoleni_workshopy/jak-na-propagaci-kdyz-nemas-miliony-aneb-udelej-si-sam/
Jak získat
klienty networkingem