Business for Breakfast

Měníme atmosféru podnikání v České republice k lepšímu

V BforB jsem získal nové zákazníky, spolehlivé dodavatele a praktické znalosti,

Karel Drašnar - BrandCloud, je členem BforB Praha Hoffmeister necelý rok. Za tak krátkou dobu ze spolupráce mezi členy čerpá obrovský přínos v podobě nových zákazníků, spolehlivých dodavatelů a praktických zkušeností.

 

 

Karel se s námi podělil o to, co se skrývá za jeho úspěchem v BforB.

 

Karel Drašnar je zakladatelem a spolumajitelem společnosti BrandCloud - šikovného řešení úložiště a sdílení pro firemní data.

 

Členem BforB se stal před necelým rokem a díky proaktivnímu přístupu v podnikatelském klubu sklízí první úspěchy.

 

 

Řekněte nám 3 věci, ve kterých Vám členství v BforB pomohlo

"V našem klubu jsem získal nové zákazníky, spolehlivé dodavatele a praktické znalosti, které mám k dispozici hned jakmile vím, že něco nevím :-) Cenné je pro mě sdílení zkušeností s ostatními podnikateli.

V klubu jsem našel další přátele a známé, které nemusím oprašovat, protože se potkáváme přirozeně, pravidelně a mají podobný – aktivní náhled na život a řešení životních situací.

Klub mi pomáhá v umění sebeprezentace na veřejnosti, před zkušeným publikem. Formulovat konkrétně, co potřebuji."

Není klub jako klub, co podle Vás dělá klub dobrým klubem?

"Lidské a profesionální vedení - pochopení konceptu a dodržování detailů, které dělají celek. Nikoliv však strojové, ale věcné dodržování. Dobrý klub dělá kvalita členů, která vzniká postupně a udržuje se neustále. Méně je více, lepší klub se 6 aktivními členy než 10-ti, kteří čekají, že se to bude dít samo – zakázky, doporučení, hosté atd.

Jak je možné nejlépe využít klub k růstu byznysu?

"Pravidelná docházka, pochopení konceptu, poznat členy, zvát hosty. Porozumět, co dělají. Předávat doporučení. Být aktivní."

Na co si dát v klubu pozor?

"Uzavření se klubu do sebe, přehnané vykládání pravidel. Kultura vztahů mezi novými členy. Žádné kompromisy ve vztahu k pomluvám a nekorektnímu jednání."

V Business for Breakfast panuje přímá úměra, čím víc dáváte, tím víc dostáváte. Platnost tohoto pravidla potvrzuje článek našeho člena z BforB Brna, Dominika Ženatého, Century 21. Přečtěte si více v článku Čím víc dáváte, tím víc dostáváte.

E-book zdarma

Jak získat
klienty networkingem

Získejte zdarma