Business for Breakfast

Měníme atmosféru podnikání v České republice k lepšímu

Business for Breakfast - O nás

 

Co je BforB?

Přátelská podnikatelská prostředí (kluby), ve kterých podnikatelé vzájemně spolupracují, pomáhají si k novým kontaktům a zakázkám díky doporučení a sdílí své zkušenosti informace a znalosti. V tomto prostředí je možné vybudovat kvalitní a dlouhodobé obchodní vztahy, obklopit se kvalitními dodavateli, získávat nové zákazníky, získávat cenné informace a čerpat z praktických zkušeností dalších podnikatelů.

 

Obrovskou předností je velká úspora času, kdy na jednom místě v jeden čas lze řešit všechny podnikatelské záležitosti. Systém BforB umí měřit výsledky a díky tomu se aktivita na BforB stává efektivní a jasně měřitelnou. 

 

"Doporučit můžu jen toho, koho znám. A když ho znám a vím, že je dobrý, doporučím ho o to radši."

 


Naše poslání

Měníme atmosféru podnikání v České republice k lepšímu.

Vytváříme podnikatelská prostředí, kde jsou základem spolupráce důvěra, dlouhodobé obchodní vztahy, kvalita a spolehlivost. Zde si podnikatelé pomáhají k novým zakázkám díky doporučení.

 

Náš cíl

Vybudovat podnikatelské kluby BforB v každém okresním městě, aby si lokální malí a střední podnikatelé mohli navzájem pomáhat získávat více obchodu, a byli silnější, což pomůže všem, kteří se zúčastní. Změnit české obchodní prostředí, aby naši členové měli čas na svou práci místo nekonečného hledání alespoň trochu spolehlivých kontaktů v jakémkoliv oboru nebo řešení škod po těch nespolehlivých.

 

Hodnoty Business for Breakfast

aktivní spolupráce – přátelská atmosféra - důvěra – vzájemná podpora - doporučení - dlouhodobé obchodní vztahy – respekt, úcta – spolehlivost – efektivita – úspora času – měřitelnost – výsledky

BforB v číslech

  • 65
    Klubů

  • 13
    Franšíz

  • 189
    Milionů Kč v zakázkách
    Za poslední rok

  • 8
    Let na českém trhu

  • 599
    Členů

Slovo ředitelky

Obchodní formát Business for Breakfast jsem do České republiky přivedla v roce 2009. Za našimi kluby pro podnikatele se přitom skrývá mnohem víc, než se na první pohled zdá. Jejich členy se totiž stávají firmy s překvapivě podobnou firemní strategií: „Když svou práci udělám dobře, udržím klienta.“ A udržet klienta, to znamená získat od něj další zakázky, je to mnohem levnější, než neustále hledat klienty nové.

 

Vtip je v tom, že jak se u nás lidé potkávají, navzájem se poznávají. A zjišťují, že jak jsou si podobní obchodní strategií, jsou si podobní na osobní rovině – jednají na základě vysokých osobních hodnot jako spolupráce, důvěra a vzájemný respekt. Proto se mnoho z nich stává přáteli, kteří spolu tráví i čas mimo obchod. Ale tím více si věří i obchodně, tím více se navzájem doporučují a skokově tak získávají přístup ke kontaktům toho druhého.

 

Právě díky tomu se nám daří měnit podnikatelskou kulturu v ČR. Naši členové se stávají součástí obchodního prostředí, ve kterém vládne přátelská atmosféra, otevřenost a důvěra. A to je pro hodně podnikatelů tady zatím nepředstavitelné.

Kamila Zárychtová, zakladatelka Business for Breakfast Česká republika

 

Nezávazně přijít jako host

Řekli o nás

Martin Kepka
Business Success

 "Už žádné studené kontakty!"

Další videoreference

E-book zdarma

Jak získat
klienty networkingem

Získejte zdarma