Business for Breakfast

Měníme atmosféru podnikání v České republice k lepšímu

Business for Breakfast - O nás

 

Naše myšlenka

To, co děláme, je obchodně řečeno marketingová strategie. Naši členové mají hlavní zájem: Vést své firmy k úspěchům. Díky obchodním snídaním, které organizujeme, umožňujeme našim členům získávat nové zakázky nebo i informace z odlišných oborů, mluvit o čemkoliv, co je zajímá, nebo si navzájem pomáhat i jinými způsoby.

 

Business for Breakfast sdružuje především malé a střední firmy, které si formou obchodních snídaní jednou za dva týdny u snídaně vytvářejí bezpečné, nekonkurenční prostředí. V něm se navzájem poznávají a věří si. Díky tomu sdílí svoje kontakty, doporučení, reference i zakázky nejen mezi sebou, ale i svým známým.

 

"Doporučit můžu jen toho, koho znám. A když ho znám a vím, že je dobrý, doporučím ho o to radši."

 


Naše poslání

Měníme atmosféru podnikání v České republice k lepšímu.

Business for Breakfast je v České republice největší profesionální organizací, která se specializuje na referenční networking. Podporujeme zejména malé a střední podnikatele na lokální úrovni a naším cílem je vytvořit jim takové prostředí, ve kterém získají nové dlouhodobé zdroje pro nové zakázky, inspiraci pro svůj byznys, podporu lokální podnikatelské komunity a díky tomu všemu větší ekonomickou stabilitu.

Náš cíl

Vybudovat obchodní kluby BforB v každém okresním městě, aby si lokální malí a střední podnikatelé mohli navzájem pomáhat získávat více obchodu, a byli silnější, což pomůže všem, kteří se zúčastní. Změnit české obchodní prostředí, aby naši členové měli čas na svou práci místo nekonečného hledání alespoň trochu spolehlivých kontaktů v jakémkoliv oboru nebo řešení škod po těch nespolehlivých.

Hodnoty Business for Breakfast

Důvěra – Spolupráce – Respekt – Vzájemná podpora – Dlouhodobé obchodní vztahy – Výsledky – Příjemné prostředí – Hezké obchody

BforB v číslech

  • 64
    Klubů

  • 12
    Franšíz

  • 178
    Milionů Kč v zakázkách
    Za poslední rok

  • 8
    Let na českém trhu

  • 595
    Členů

Slovo ředitelky

Obchodní formát Business for Breakfast jsem do České republiky přivedla v roce 2009. Za našimi kluby pro podnikatele se přitom skrývá mnohem víc, než se na první pohled zdá. Jejich členy se totiž stávají firmy s překvapivě podobnou firemní strategií: „Když svou práci udělám dobře, udržím klienta.“ A udržet klienta, to znamená získat od něj další zakázky, je to mnohem levnější, než neustále hledat klienty nové.

 

Vtip je v tom, že jak se u nás lidé potkávají, navzájem se poznávají. A zjišťují, že jak jsou si podobní obchodní strategií, jsou si podobní na osobní rovině – jednají na základě vysokých osobních hodnot jako spolupráce, důvěra a vzájemný respekt. Proto se mnoho z nich stává přáteli, kteří spolu tráví i čas mimo obchod. Ale tím více si věří i obchodně, tím více se navzájem doporučují a skokově tak získávají přístup ke kontaktům toho druhého.

 

Právě díky tomu se nám daří měnit podnikatelskou kulturu v ČR. Naši členové se stávají součástí obchodního prostředí, ve kterém vládne přátelská atmosféra, otevřenost a důvěra. A to je pro hodně podnikatelů tady zatím nepředstavitelné.

Kamila Zárychtová, zakladatelka Business for Breakfast Česká republika

 

Nezávazně přijít jako host

Řekli o nás

Martin Kepka
Business Success

 "Už žádné studené kontakty!"

Další videoreference

E-book zdarma

Jak získat
klienty networkingem

Získejte zdarma