E-book zdarma
Jak získat
klienty networkingem
Všichni víme, že networking je skvělá pomůcka při budování firem i obchodních strategií. V podstatě jde o vytváření vztahů mezi lidmi, vzájemnou výměnu informací a udržování osobních kontaktů vedoucích k vytvoření sítě konexí, která je pro podnikatele zásadní. Jsou ale dny, kdy jednoduše nemáte na networking ani pomyšlení a při představě večera stráveného v sále plném lidí, byste se nejraději hodili marod. Protože ani nám není tento pocit neznámý, připravili jsme pro vás pár rad, jak jednoduše pojmout networking tak, aby vám jen s trochou osobního nasazení přinesl maximální účinek.
Do podnikatelského klubu Business for Breakfast přivedla Petra Tumu před třemi lety kamarádka. Díky setkáním, která dnes moderuje, získal nejen nové zakázky a přátelství, ale také možnost vyčistit si hlavu u jiné činnosti, než je jeho oblíbené rybaření.
„Podnikatelských klubů, které v Česku fungují, jsem prošla celou řadu. Až v BforB jsem našla to, co jsem hledala. Lidi, které opravdu zajímá to, co dělám,“ říká Kateřina Urbánková, mentorka zdravého pohybu a autorka programu Fit@Work.
Ze své první návštěvy podnikatelského klubu Business for Breakfast odcházela Jarka Elznerová poněkud rozpačitá. Ta druhá ji však zaujala natolik, že se rozhodla otevřít si svůj vlastní. Stala se tak manažerkou BforB klubu v Kroměříži.
Nedávno jsme vám představili první tři zásadní chyby v networkingu, které by mohly mít za následek váš neúspěch v získávání důležitých obchodních kontaktů a následném budování vztahů. Nyní je tedy na čase odhalit i zbývající tři.
O tom, že networking přináší podnikatelům všech velikostí mnohá pozitiva, jsme už psali několikrát. Je však třeba upozornit na chyby, kterých byste se měli vyvarovat, abyste mohli díky networkingu dosáhnout svých cílů a získat tak nové obchodní příležitosti nebo obchodní partnery.
Jak získat
klienty networkingem