Business for Breakfast

Měníme atmosféru podnikání v České republice k lepšímu

Přijít nezávazně jako host

Reference našich členů

Videa

Ing. Petra Koutná
Koutný spol. s.r.o.

Devátý medailonek členky Business for Breakfast, paní inženýrky Petry Koutné, která v klubu Clarion Congress Hotel Olomouc zastupuje firmu Koutný spol. s.r.o. a zároveň je také generálním partnerem akce Povánoční networkingový večírek 2017. Pokud chcete slyšet její příběh celý, hlasujte pro něj na webu akce www.povanocnivecirek.cz/#pribehy

Vyjádření členů

David Šulc, Redes spol. s r.o., BforB Praha
David Šulc, Redes spol. s r.o., BforB Praha
majitel

Do Výkonného týmu, na pozici koordinátora, se hlásím proto, abych mohl vrátit klubu to, co mi přinesl.

Přečíst celou referenci

.

Skrýt referenci
Karel Drašnar, BrandCloud
Karel Drašnar, BrandCloud
zakladatel a spolumajitel společnosti

Karel Drašnar je zakladatelem a spolumajitelem společnosti BrandCloud - šikovného řešení úložiště a sdílení pro firemní data. Členem BforB se stal před necelým rokem a díky proaktivnímu přístupu v podnikatelském klubu sklízí první úspěchy.

Přečíst celou referenci

Řekněte nám 3 věci, ve kterých Vám členství v BforB pomohlo

"V našem klubu jsem získal nové zákazníky, spolehlivé dodavatele a praktické znalosti, které mám k dispozici hned jakmile vím, že něco nevím :-) Cenné je pro mě sdílení zkušeností s ostatními podnikateli.

V klubu jsem našel další přátele a známé, které nemusím oprašovat, protože se potkáváme přirozeně, pravidelně a mají podobný – aktivní náhled na život a řešení životních situací.

Klub mi pomáhá v umění sebeprezentace na veřejnosti, před zkušeným publikem. Formulovat konkrétně, co potřebuji."

Není klub jako klub, co podle Vás dělá klub dobrým klubem?

"Lidské a profesionální vedení - pochopení konceptu a dodržování detailů, které dělají celek. Nikoliv však strojové, ale věcné dodržování. Dobrý klub dělá kvalita členů, která vzniká postupně a udržuje se neustále. Méně je více, lepší klub se 6 aktivními členy než 10-ti, kteří čekají, že se to bude dít samo – zakázky, doporučení, hosté atd.

Jak je možné nejlépe využít klub k růstu byznysu?

"Pravidelná docházka, pochopení konceptu, poznat členy, zvát hosty. Porozumět, co dělají. Předávat doporučení. Být aktivní."

Na co si dát v klubu pozor?

"Uzavření se klubu do sebe, přehnané vykládání pravidel. Kultura vztahů mezi novými členy. Žádné kompromisy ve vztahu k pomluvám a nekorektnímu jednání."

 

 

Skrýt referenci

E-book zdarma

Jak získat
klienty networkingem

Získejte zdarma