Business for Breakfast

Měníme atmosféru podnikání v České republice k lepšímu

FAQ - často kladené dotazy

Členství v BforB

Proč má cenu setkávat se se stejnými lidmi (členy v klubu)?
Zobrazit / Skrýt

Pravidelná setkávání budují dlouhodobý obchodní vztah založený na důvěře a vzájemnému porozumění. Jedině lidé, kteří vás dobře znají a mají chuť a důvod pro vás něco udělat vás mohou seznámit s lidmi, které zase znají oni (a vy ne).

Setkání s novým člověkem statistiky přinese výsledek jen ve 3 %.

Pravidelná setkání naopak v dlouhodobém horizontu vám postřednictvím člověka přinesou mnoho nových kontaktů, doporučení, inspirací, zkušeností a obchodních příležitostí.

Networkingové tipy

6 zákonů networkingu
Zobrazit / Skrýt

Existuje 6 základních pravidel, díky jejichž znalosti a aplikaci budete mít v networkingu mnohem lepší výsledky.

 

Prvním pravidlem je NESOUDIT - nikdy nevíte, koho kdo zná.

Druhým pravidlem je FOLLOW UP - bez akce nejsou koláče.

Třetí pravidlo zní - alfou a omegou je mít CÍL - když víte, co chcete z networkingu získat, z networkingu se pak stává sofistikovaný nástroj, díky kterému získáváte výsledky.

Čtvrtým pravidlem je NASLOUCHÁNÍ - nic nepodpoří váš opravdový zájem tak, jako aktivní naslouchání.

Páté pravidlo - HOVOŘTE o sobě.

Šestým pravidlem je DLOUHODOBÉ MYŠLENÍ.

Více o šesti zákonech networkingu se dozvíte ZDE

 

Rozdíl mezi mítinkem 1na1 a klasickou obchodní schůzkou
Zobrazit / Skrýt

Networking sebou přináší spoustu obchodních schůzek. Nemělo by se však jednat o schůzky prodejní. My jsme ty "networkingové" schůzky nazvali Mítink 1na1.

Běžná obchodní schůzka je často za účelem prodeje naší služby s potenciálním klientem. Mítink 1na1 je schůzka za účelem zjištění možnosti spolupráce. 

MÝTUS – KÁVIČKOVÁNÍ

Ačkoliv si na mítinku 1na1 můžete kávu dát, rozhodně to není bezpředmětný „pokec“ s kamarádem, ale obchodní schůzka, prostřednictvím které budujete obchodní vztah a zjišťujete další možnosti jak získat ta pravá doporučení pro vaši firmu či podnikání.

FAKT – když zapojíte 1na1 do své obchodní strategie a sejdete se nejen se členy, ale s hosty, se kterými jste se setkali na obchodní snídani, můžete získat nové kontakty a doporučení pro vaši firmu, které byste například získávali formou „cold calling“ (neohlášeného telefonátu), nebo desítkami schůzek, které vás přivedou k jednomu klientovi.

Další fakta a mýty se dočtete ZDE

 

7 pravidel, která vám přinesou úspěch v networkingových klubech
Zobrazit / Skrýt

Každá spolupráce, má-li být funkční, má svá pravidla. A ne jinak je tomu i v podnikatelských klubech Business for Breakfast. 

Díky pravidlům v BforB se můžete spolehnout na to, že vaši kolegové v klubu budou aktivní stejně tak, jako vy a díky tomu můžete společně dosáhnout svých cílů.

Pravidlo č. 1: 

Nedívejte se na své kolegy v klubu jako na potenciální zákazníky, kteří si od vás koupí. Je to příliš krátkozraké, chtějte víc. Podívejte se na své kolegy jako na své spolupracovníky, kteří vás mohou posunout dál, mohou doporučit vaše služby do svého okruhu kontaktů, kterým vy nedisponujete. Informujte je o tom, jak vaše firma pracuje a zjistěte co nejvíc na oplátku od nich. Najděte a budujte s každým členem klubu spolupráci, která může být vzájemným přínosem.

Pravidlo č. 2:

Nezaplaťte pouze za členství v klubu. Choďte tam! Snažte se nevynechat ani jedno klubové setkání. Každá absence se může rovnat ztrátě nového kontaktu, nebo obchodní příležitosti.

O dalších pravidlech se můžete dočíst ZDE

Business for Breakfast Česká republika

ABC referenčního networkingu
Zobrazit / Skrýt

Referenční Networking jako marketingový nástroj je jednoduchý jako ABC. Nevěříte? Následujte opravdu věrně tyto 3 principy po 6 měsíců a zaznamenejte nárůst vaší klientské databáze a profitu.

A je váš přístup

Váš přístup je mnohem důležitější než vaše schopnosti.  Dovolte mi to objasnit. Pokud je vám nabídnuto 500,- Kč jako provize za každé doporučení, které získáte pro svůj byznys, mohli byste získat 100 doporučení tento měsíc? Můžete říci ano, nebo ne – záleží to na vašem přání a, nebo touze dosáhnout cíle. Nyní odpověď na tuto otázku: Pokud by vám bylo nabídnuto 1.000.000,- Kč za získání všech 100 doporučení tento měsíc, získali byste je? Jistě, že ano.

 Netřeba více vysvětlovat. Se správným přístupem můžeme získat mnohem víc, než je tomu nyní. Vše, co potřebujeme je rozhodnutí, že zdokonalíme naši schopnost – a pak ji využijeme v praxi. A to platí o schopnostech networkingu stejně tak, jako o schopnostech prodejních.

Čtěte celý článek ZDE

Business for Breakfast Česká republika

Nenašli jste svůj dotaz? Zeptejte se nás:


Kontaktujte nás

E-book zdarma

Jak získat
klienty networkingem

Získejte zdarma