Business for Breakfast

Měníme atmosféru podnikání v České republice k lepšímu

Aktuálně ze světa BforB

5.10.2017

Do podnikání skočil Marek Pavelka po hlavě. Členství v trutnovském klubu BforB mu pomohlo posunout vedení vlastní firmy do nové etapy.

2.10.2017

Často kolem sebe slýcháme, že nejlepší reklamou je spokojený zákazník a osobní doporučení. A právě na doporučení je založen referenční networking, díky němuž mohou podnikatelé získat nové zakázky a zvýšit tak své příjmy.

21.9.2017

V České republice je networking poměrně mladou disciplínou, díky níž si podnikatelé vzájemně pomáhají v získávání zakázek a nacházení nových podnikatelských příležitostí. V dnešní době se tak stává klíčovým nástrojem pro menší a střední podnikatele, jak oslovit a získat nové zákazníky a nepřijít o ty stávající.

21.9.2017

Šárka Martínková působí v oblasti jazykových služeb již více než 15 let. Před rokem se rozhodla podnikat samostatně.

S myšlenkou rozjet svůj vlastní byznys koketovala Šárka Martínková, která se zabývá tlumočením a překlady anglického a německého jazyka a příležitostně i výukou, již delší dobu. Stále však čekala na nějaký impuls, který by ji ujistil v tom, že jít vlastní cestou bude tou správnou volbou. 

29.8.2017

Chtěli jsme udělat konferenci zaměřenou na moderní HR, kde nebude zaznívat místo kvalitního obsahu jen osobní nebo firemní promo. Chceme ukázat, že problém s nedostatkem lidí nemusí být jen na straně zaměstnanců, ale i na straně nedostatečné firemní kultury firem samotných. A proto jsme vymysleli HRko - konferenci o employer brandingu, kde vystoupí 6 řečníků z top firem, aby prezentovali 6 případovek a 6 projektů, díky kterým posunuli jejich HR na level100 ...protože stravenky už prostě nestačí:-)

 

Účast všech personalistů, HR managerů, šéfů firem, ale i markeťáků nutná.

Zdroj: hrko.cz
29.5.2017

Business for Breakfast postoupilo do finále soutěže Franchisa roku, kterou pořádá Česká asociace franchisingu. Jejím záměrem je představit a ocenit nejkvalitnější franchisové koncepty působící na českém trhu a dodržujíci Etický kodex franchisingu. Širším záměrem soutěže je zviditelnit franchising jako jednu z možných a prosperujících forem podnikání.

 

E-book zdarma

Jak získat
klienty networkingem

Získejte zdarma