Business for Breakfast

Měníme atmosféru podnikání v České republice k lepšímu

Networking a jak na něj

16.1.2018
Autor: Kamila Zárychtová

Jedním z cílů Business for Breakfast pro nejbližší období rozšířit členskou základnu tak, aby v každém klubu spolupracovalo nejméně 15 podnikatelů. Čím více podnikatelů bude umět dělat byznys na tak vysokých hodnotách jako je důvěra, vzájemný respekt, spolupráce a vzájemná podpora, tím lepší podnikatelské prostředí společně vytvoříme. 

16.1.2018
Autor: Kamila Zárychtová

Předpokladem úspěchu v podnikatelských klubech Business for Breakfast je realizace obchodních schůzek, tzv. Mítinků „1na1“.

Jde o speciální obchodní schůzky, které se ovšem nekonají primárně za účelem prodeje. Jejich cílem je zjistit, jak si můžeme být navzájem prospěšní, v čem si můžeme pomoci, koho známe a s kým se můžeme navzájem propojit, jaké máme zkušenosti a kde si můžeme poradit, atd.

 

16.1.2018

Pravidelná docházka na kluby BforB je prioritou a klíčem k úspěchu celého klubu BforB. Proto ji máme zakotvenou v pravidlech. A je to výhoda nebo nevýhoda?

Jednozněčně výhoda. Pokud se totiž podnikatelé "zavážou" k pravidelné účasti, berou ji vážně a přijdou. Můžete se na to spolehnout, že za pár měsíců se nebudete setkávat s polovinou účastníků, kteří sice účast slíbili, ale nakonec jim to z mnoha důvodů nevychází. 

16.1.2018
Autor: Kamila Zárychtová

Klíčovým faktorem úspěchu v networkingu je vědět přesně, co chci. S kým chci spolupracovat, do jaké firmy potřebuji kontakt, na koho potřebuji kontakt.

Druhou důležitou věcí je, o svých potřebách začít mluvit.

Ve videu zazní pár rad a tipů, jak si mohu konkrétně definovat svůj cíl pro networking.

16.11.2017

Rozjezd samostatného podnikání není pro začínající podnikatele vždy jednoduchý. Existuje však řada nástrojů, které mu mohou v začátcích pomoci. Jedním z nich jsou i byznysové snídaně.

 

7.11.2017

Přínosy spolupráce formou networkingu jsou nepopiratelné. Vždyť drtivá většina podnikatelů si je vědoma toho, že doporučení je jednou z nejefektivnějších cest k novým zakázkám. Málo podnikatelů však již vnímá nutnost mít určitou referenční strategii, díky níž budou vědět, jak žádat o doporučení, odkud mohou doporučení přijít a budou schopni hodnotit výsledky této strategie.

Nevíte, který klub?Chci pomoci s výběrem klubu
Rádi vám pomůžeme s výběrem klubu. Abychom vám co nejlépe poradili, upřesněte prosím lokalitu, ve které podnikáte.
nebo není-li lokalita přesně určena, upřesněte místo vašeho podnikání
Skvělé! Nyní už stačí dokončit vyplnění formuláře.

Tučně zvýrazněná pole je nutné, prosíme, vyplnit. Jakmile odešlete pomoc o radu, budeme se snažit vám poradit v nejbližšímm možném termínu.

vaše žádost bude potvrzena v nejbližším možném termínu a bude vám upřesněno i datum konání snídaně.

E-book zdarma

Jak získat
klienty networkingem

Získejte zdarma